2010. február 21., vasárnap

10 éves a Dokk - 3. beszélgetés

2010.02.18. Ráday Galéria

A 10 éves dokk.hu est-sorozata keretében ez alkalommal Bajtai András és Tolvaj Zoltán költők, egykori dokk-szerkesztők emlékeznek vissza szerkesztői működésük időszakára, szépségekre, viharokra, mesélnek magukról, verseikről, és közben felolvasnak. A beszélgetőtárs Németh Bálint lesz.

A MASZRE, a Magyar Szak- és Szépirodalmi Szerzõk és Kiadók Reprográfiai Egyesülete támogatásával.

Az est hanganyaga letölthető 2. részben:

3. Dokk-est I. rész

3. Dokk-est II. rész

Az estről néhány fotó:








1 megjegyzés:

  1. Az 1. részt hallgattam meg egyelőre. Sajnos nem mindent értettem tisztán, de a lényeget igen.
    Most döbbentem rá a tíz évnyi dokkra. Hogy a tíz év mögött mennyi esemény, érték van.
    Én láttam azt a Heti hetest, amiről Bajtai beszél, és az nagyon réginek tűnik. Azt hiszem, Verebes ott nem említette a dokkot, csak azt, hogy a neten találta Falcsik versét.
    És hol volt akkor még a net ennyire általános.
    El kell ismerni, hogy a dokk valóban úttörő volt a neten, szolgáltatását tekintve pedig a mai napig egyedülálló.
    A tíz éves dokknak azt kívánom, hogy újra nőjjön fel egy olyan szerkicsapat, mint amilyen Zoliék idejében volt.
    A mai dokkerekenek pedig nagyon ajánlom ezt a beszélgetést. Érdemes meghallgatni.

    VálaszTörlés