2010. február 25., csütörtök

10 éves a Dokk - 4. beszélgetés

2010.03.04 - Ráday Könyvesház, Galéria
A 10 éves dokk.hu születésnapi rendezvénysorozatának 4. estjén fordul a kocka: a volt és jelenlegi szerkesztők ezúttal a közönség soraiban ülhetnek, a moderátor, akárcsak a két meghívott vendég, a Dokk közösségből kerül ki.
Viga Vendel kérdezi Nagypál Istvánt és Zerza Béla Zoltánt saját verseikről és mások szövegeiről, okokról, oktalanságokról és magyarázatokról.

A MASZRE, a Magyar Szak- és Szépirodalmi Szerzõk és Kiadók Reprográfiai Egyesülete támogatásával.

Az est vágatlan hanganyaga:


4. Dokk-est I. rész

4. Dokk-est II. rész


Néhány (kevésbé sikerült ) kép az estről:







25 megjegyzés:

  1. Nálam a beszélgetés első részét nem tölti le a gép, mert vírust érzékel. A második részből megtudtam, hogy Viga élőszóban szimplább, mint írásban. :-) Nagypál meg mintha megilletődött volna, hogy meghívták, és látta, az életben minden más. Még Viga is. :-) ZBZ az általam elképzelt formát hozta.
    A képek alapján meg kitaláltam, Kovácske nagy bringás lehet. :-)

    Üdv, karaffagyé

    VálaszTörlés
  2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  3. Kösz, nem. Nem való vagyok én tiközétek. Sütizni.

    VálaszTörlés
  4. Gyula, Vigával már találkoztam és mással is. :-)
    Nem nagyon más. Ezt nem tudom, honnan vetted.
    Mindenkivel beszéltem. Azt hiszem. Nem számítottam semmire. Zoli akart mást. :-)
    És maradjunk az Istvánnál, én sem Karaffázlak le. :-)

    VálaszTörlés
  5. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  6. Na végre a régi, megszokott Dokkos hangok!!!

    VálaszTörlés
  7. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  8. Viga, mi ez a nagy kizöldülés, jön a tavasz?

    Gyula: én le tudtam tölteni az első részt, de piszok lassan, így már nem volt időm végighallgatni. Nagyon rossz a hang, télleg, de ott is rossz volt.
    ZBZ-t alig lehetett érteni, teljesen kimerültem a figyelésbe, fülelésbe.
    ZBZ-nek üzenem: mielőtt hozzákezdene a nagy világmegváltáshoz, gyakorolja a helyes artikulációt. (Megvalósítható, Őze Lajos teljesen önállóan küzdötte le a dadogását.)
    És vazze, ZBZ, ne bárgyúzd le a közönséget, még kamaszos nekibuzdulásodban sem!!!!
    (Hú, de felkaptam a vizet, abba is hagyom.)

    VálaszTörlés
  9. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  10. Nem kell bocsánatot kérned, elfelejtettem kitenni, hogy :)
    Zoli az üzenőfalán bárgyúzott le. (Ha nem is személy szerint engem, de benne voltam a masszában.)
    Én akartam kérdezni, de nem is nagyon volt lehetőség. Itt meg bonyolult és hosszú lenne a kérdezgetés. A dokkal kapcsolatban kérdeztem volna. De majd legközelebb.

    VálaszTörlés
  11. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  12. Kedves olvasók, esten jelen lévők!
    Ha bárkit bármilyen fotó zavar, leszedjük. Tessék szólni, akkor átjön az üzenet.
    (Fotó a pályázati támogatás miatt viszont kell, ezt a békát le kell nyelni, de nyilván legyen minél kisebb az a béka, és mossák meg lágy forrásvízben, gyengéden öljék meg, majd vonják be svájci csokoládéval. ,)

    VálaszTörlés
  13. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  14. viga, kértem, hogy küldjenek, senki nem küldött, csak egy korábbi estre kaptunk anyagot Györgytől, ezúton is köszönet neki! ,)

    Igen, látom, hogy kevésbé sikerültek, de feltöltöttem párat a "jobbak" közül, amelyek mutatják, hogy volt közönség, volt est, lásd pályázati doksizás, amelynek megvalósítása számomra nem ízlésbeli kérdés - ez elsődleges szempont ugyan, de nem egyetlen persze.

    Amint valaki szólt, leszedtem fotót. Ha más is szól, másnak is megoldjuk. Nem érzem ezt olyan gondnak, amire csak utalni, panaszkodni lehet, de kérni vele kapcsolatban nem. Tehát mi is a kérés? ,)

    VálaszTörlés
  15. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  16. Leszedtem. De nem értem a "legalább" kitételt. Más fotóval is gond van? Kérlek, írjátok meg, nekem ez az egész problémakör misztikus, mintha valami rákényszerítés esete lenne.
    Megírtam, miért tettem fel a fotókat, mi az, ami elsődlegesen vezérelt, habár érzem, hogy nem annyira jók (hozzáteszem, a minőségüket látom leginkább rossznak). De ha _mindegyik_ kép bánt valakit, akkor mindet leszedem, és majd valami más megoldást keresünk a doksizásra. Szóval don't panic, az életnek ez a része alakítható. ,)

    VálaszTörlés
  17. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  18. fölülről a másodikkal. amin úgy állok, mint a dőlt betű.:-)
    zbz

    VálaszTörlés
  19. azért hozzáteszem ez nem a képkészítő hibája, hogy annak idején nem jártam ortopéd tornára, holott kellett volna. :-))

    VálaszTörlés
  20. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  21. Zoli, nemá, nekem ott tetszel legjobban:)
    Ott semmi hiszti, semmi kamaszos beolvasós elégedetlenkedős grimasz.
    Egy békés nyárspolgár, akinek éppen viszket a háta:)

    VálaszTörlés
  22. formailag azt az óhajomat fejeztem ki, hogy igen, de voltaképpen oly mindegy, mert ahogy elnézem a többi képet, kábé mindegyik olyan, mintha a pitbull szájából szedtek volna ki. de hát úgy kell nekem. minek kell gyűrött felszerelésben, professzorosan megigazított (szénásszekér) frizurával nyilvános szereplésre mennem. Egyébiránt lenyelem én még a vakondot is, csak legyen átsütve és ne mocorogjon.

    VálaszTörlés
  23. Nem olvastam a kommenteket, mielőtt letöröltem, most látom, hogy vissza lett szívva a törlés kérése. Mindegy, ez van, már nem pakolom vissza.

    VálaszTörlés
  24. semmi gond. nem is szívtam vissza, csak annyit írtam, hogy mindegy.:-)

    VálaszTörlés